Verhuisservice Alle banken vergelijken Webcam advies Gratis ori├źntatiegesprek Zonnepanelen en verduurzamen
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

Waarom burovanhoof kiezen?

Gecertificeerd kraakhelder advies

Onze dienstenwijzer:

Burovanhoof  heeft een moderne, zeer persoonlijke en bereikbare werkwijze en is op geen enkele manier gebonden aan banken en verzekeraars waardoor onafhankelijkheid verzekerd is. Je bent verzekerd van Up to date gecertificeerd advies en natuurlijk is Burovanhoof ingeschreven bij de AFM Autoriteit Financiële Markt  tevens aangesloten bij het Klachten instituut Financiële diensten het KiFiD en lid van Advieskeuze.nl (onderdeel Consumentenbond).

Sterke punten en onderscheidend vermogen van Burovanhoof :

  • Natuurlijk : Onafhankelijk advies voor hypotheken en verzekeringen
  • Persoonlijke aandacht
  • Kraakhelder advies, begrijpelijk gemaakt op elke niveau
  • Altijd 1 aanspreekpunt voor alle diensten
  • Thuis / weekend service
  • Meerdere diensten onder 1 dak, totaal service
  • Reactie snelheid op je vragen
  • Bereikbaarheid ook buiten kantoortijden
  • Keuze uit ruim 50+ banken en verzekeraars
  • We vergelijken de 50+ banken en verzekeraars door gebruik te maken van de
  • beste en meest geavanceerde software in de markt op prijs, voorwaarden en/of dekking.
  • Beste verzekeringstarieven en voorwaarden.
  • Vanzelfsprekend het voordeligste rente aanbod en passende voorwaarden.

Hier krijg je de aandacht die je mag verwachten. De vaak complexe en vaak als “moeilijk” ervaren vraagstukken worden kraakhelder uitgelegd en wanneer je belt of mailt krijg je vrijwel direct contact of een reactie op je mail. Hans van Hoof is de 1e lijn’s hulp en bij “in gesprek” krijg je hulp van de backoffice. Zeg maar  de “ouderwetse” bereikbaarheid wanneer je belt, dus geen keuzenummers of wachtrijen. Direct persoonlijk contact en blijvend contact is onze service. Service is ook mogelijk buiten kantoor tijden.

Adviseren van financiële producten worden hier helder en zo eenvoudig mogelijk gebracht in begrijpelijke taal, op jou begrip niveau. Ons doel is dat je snapt wat je uitgelegd krijgt. Je krijgt informatie en advies zonder dat er op de klok gekeken wordt en omdat we niet in dure kantoorpanden werken met te veel personeel krijg je meer tijd voor minder geld. Best logisch natuurlijk.

Je mag verder ook zelf mag kiezen!  Samen bespreken en berekenen we wat de kosten zijn per bank, per verzekeraar en per dienst. Samen vergelijken we de “markt” ( we shoppen samen) en maken een verantwoorde en passende financiële constructie van een van de vele producten voor je maatwerk-hypotheek.  De kracht van burovanhoof is verder : de ruime keuze d.m.v directe aanstellingen bij ruim 50 banken en verzekeraars. Stel dat er een nieuwe bank of verzekeraar op de markt komt dan kun je via burovanhoof door de samenwerking met een serviceprovider vaak ook direct bij die nieuwe partij/bank/verzekeraar direct offertes aanvragen.  In gemiddeld 1 of 2 kosteloze gesprekken wordt in alle rust je vraag beantwoord en je wensen behoeftes beschreven. Wil je daarna een aantal berekeningen of een onafhankelijk advies, dan ontvang je vooraf een offerte met een nette marktconforme totaalprijs voor de verwachtte werkzaamheden (factureren kan per uur of voor een fixed-fee = vaste prijs). Ja, je mag echt zelf kiezen:

Op maat advies en totaal service
Niet alleen wil jij weten wie wij zijn maar wij willen ook weten wie jij bent?  Heb je nog plannen om eerder te stoppen met werken of heb je plannen om een wereldreis te maken. Heb je dromen, spreek ze uit en we maken een compleet  “maatpak” financieel plan voor je. Je kan bijvoorbeeld vragen verwachten zoals “wat zijn je hobby’s. Dit soort vragen hebben veel meer diepgang en we willen een vertrouwens-band met je creëren ( je bent geen postcode voor ons). Door vragen te en stellen ontvangen je voor persoonlijke, passende, creatieve- en oplossingsgerichte adviezen. Je krijgt de tijd om zo lang als nodig tot een besluit te komen en je maakt zelf uit waarom en wanneer je wel- of niet tekent. Ik ben er voor je om je te helpen om de juiste weloverwogen keuze te maken.

Een ander belangrijk verschil is dat je hier echt onafhankelijk advies krijgt. In tegenstelling tot groot banken en verzekeraars wordt je hier niet product-gestuurd want je stuurt zelf. Er wordt dus geen product verkocht van 1 bank of verzekeraar. Burovanhoof heeft geen omzetverplichting en geen afspraken met banken of verzekeraars (mag wettelijk ook niet meer) maar voorziet je van ongebonden neutrale informatie, begeleiding, advies en bemiddeling. Je ontvangt advies op basis van je wensen of behoeftes. Past het advies niet bij je uitgaven patroon of is de investering niet verantwoord dan krijg je het advies om het huis bijvoorbeeld voorlopig even niet te kopen. Zie het als een schilder die je adviseert om binnen in je huis wel te schilderen maar dat het beter is om kozijnen buiten pas na de winter te behandelen. Hij wordt per uur betaald of heeft een prijsafspraak met je gemaakt. De schilder heeft ook geen omzet verplichting naar andere bedrijven. Hij wil elk jaar jouw vaste huisschilder zijn en wil de volgende klus natuurlijk ook weer uitvoeren door een correcte prijs te hanteren, eerlijk en oprecht advies geeft en keurig volgens afspraak werkt. Klantbinding creëren zonder te moeten verkopen, dat is de service die je kan verwachten van burovanhoof. Zorg voor financiële rust, overzicht en gedegen advies met aandacht.

Oprecht belangstelling naar jouw mening en klant-ervaring. In goede en slechte tijden er voor elkaar zijn is ons motto. Hoe ervaar je de samenwerking en ben je tevreden met de dienstverlening. We horen heel graag je antwoord en feedback om daarmee continue onze dienstverlening en service te verbeteren (meten is weten). Positieve kritiek is altijd welkom.

Om je optimaal van dienst te kunnen zijn hebben wij er voor gekozen om onze (polis)administratie, schadebehandeling en inkoop uit te besteden aan Xenter. Zij zijn een backoffice en serviceorganisatie die voor hypotheek- en assurantie-intermediairs werkzaamheden uitvoert en wij zijn een aangesloten instelling van Xenter voor de AFM met registratienummer : 12020070. Xenter kun je dus tegenkomen op correspondentie en polis bladen van je verzekeringen. In geval van afwezigheid (vakantie) schade of administratieve vragen, kun je ook rechtstreeks contact met hen opnemen. Verder stellen we als nieuwe extra service voor alle cliënten met een lopend abonnement een handig en overzichtelijk digitaal klantdossier ter beschikking waarin je, je eigen financiële huishouding kan bijhouden,controleren,bestanden up&downloaden en overzicht houden voor nu en in de toekomst.

T: 0900- txenter of 0900 8936837
F: 0900- fxenter of 0900- 3936837
E: info@xenter.nl