Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Hans van Hoof
Ruim 21 jaar ervaring in de financiële sector. Groot financieel netwerk in Zuidoost-Brabant en Noord-Limburg.
Burovanhoof ontzorgt, we zorgen voor volledig helder,
transparant en vooral onafhankelijk advies door samenwerking met een professionele backoffice & serviceprovider. Dit staat garant voor goede bereikbaarheid, klantgerichte service en biedt deze samenwerking een optimale mix van de beste banken en verzekeraars.
Elk advies wat we geven is maatwerk, geheel naar alle persoonlijke wensen en behoeftes.
Sinds kort ook aanbieder van meerdere financiële diensten, meer weten?
Hans van Hoof is geboren en getogen in Deurne waar hij tevens een kantoor houdt. Sinds 2015 is Hans eigenaar van Burovanhoof.
Door de jaren heen heeft hij een professioneel netwerk en klantenbestand opgebouwd in Zuidoost-Brabant en Noord-Limburg. Ook Hans heeft net als iedereen zijn wensen en doelen gesteld in het leven. Om zijn werk “financieel advies” leuk te houden heeft hij de volgende wensen en doelen:
Hans: “Ik ben sinds 2000 allround financieel adviseur en mijn specialisatie is maatwerk hypotheekadvies, aan- en verkoop bemiddeling ( makelaardij) maar ik geef ook algemeen financieel- en/of assurantieadvies (verzekeringen) aan particulieren en bedrijven”.
Burovanhoof heeft een AFM vergunning, is aangesloten bij de Financieel Zeker en het KiFiD.
We zijn Wft gecertificeerd op 7 Wft adviesgebieden. Ik heb de naam “burovanhoof” gekozen omdat ik dit werk niet alleen doe maar samenwerk met een Financieel Zeker (professionele backoffice-serviceprovider). Zij ontfermen zich over je persoonlijk klant-dossier en verwerken je schademeldingen. In het uitzonderlijke geval dat ik niet in staat ben om de telefoon op te nemen zullen zij vragen beantwoorden. “BURO” is (in mijn beleving) een verzamelnaam van kennis en ervaring, groot en sterk door samenwerking en krachtenbundeling.
De voordelen:
Laten we een kopje koffie drinken samen?
Een BKR registratie kan gevolgen hebben voor de financieringsaanvraag. Je staat bij BKR geregistreerd als er een contract is gesloten met een financiele verplichting dit is doorgaans slechts bij een kredietverstrekker. Sinds enige tijd is ook de mobiel aanbieder waarbij er een contract op afbetaling met een doorlopende verplichting van meer dan € 250,- van toepassing is ook verplicht om hier een registratie bij het BKR van te maken. Dit is ter bescherming van je en ter bescherming voor een mogelijke andere kredietaanbieder om over creditering tegen te gaan. Een registratie hoeft niet negatief te zijn, echter indien er niet aan de verplichtingen word voldaan dan is de kredietaanbieder verplicht de op de registratie een achterstandscodering te melden.
De achterstandscodering kan zeker gevolgen hebben. Laat je hierover goed informeren, we lichten e.e.a. graag toe
Indien de werkgever op de werkgeversverklaring een intentie uitspreekt waarbij het dienstverband voor bepaalde tijd na verlenging wordt voorgezet voor onbepaalde tijd is dat doorgaans voldoende voor de reguliere geldverstrekker. Ook in geval een arbeidsovereenkomst niet wordt voortgezet voor onbepaalde tijd bestaat er een mogelijkheid om het gemiddeld inkomen uit de laatste 3 jaar te herleiden, dit noemt met flexinkomen. Tegenwoordig zijn er in overleg met diverse uitzendorganisatie mogelijkheden om een toetsinkomen vast te leggen. We bespreken de mogelijkheden graag..
Nadat de hypotheek tot stand is gekomen schrijft de notaris het hypotheekrecht op de woning in bij het Kadaster. Ook wel ‘het hypotheekregister’ genoemd. Dit tot zekerheid voor de geldverstrekker.