Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

Dienstenwijzer burovanhoof

Direct downloaden : Dienstenwijzer incl.service abonnement burovanhoof 

Diensten van burovanhoof:

Ons kantoor biedt je diverse financiële diensten. 

Je bent verzekerd van echt onafhankelijk advies waarin wij aangeven dat wij ons in onze advisering altijd zullen laten leiden door jou wensen en behoeftes en dat wij volledig vrij zijn in onze keuze van banken en advisering van verzekeringen.
Verder willen wij je graag informeren over de aard en reikwijdte van onze dienstverlening en de wijze waarop onze beloning is geregeld.

Kantoorgegevens burovanhoof:

Stationaire naam: BUROVANHOOF.NL (besparen hypotheken verzekeringen)
Losbaan 27 5971 PA Grubbenvorst
Tel: 077 770 3363
E-mail: info@burovanhoof.nl
Registratie AFM: aangesloten instelling (AFM Autoriteit Financiële Markten) met vergunning nummer: 12020070
Registratie KvK: 64393372
Registratie Kifid: 300013895

Backoffice administratie, telefonische nazorg en schadebehandeling:
Serviceprovider Financieel Zeker
Postbus 2217 5500BE Veldhoven
Tel: 040-2557272

Onze dienstverlening:
Wij beschikken over diverse vergunningen om te adviseren en te bemiddelen in financiële producten en diensten van diverse aanbieders. Hierna leest je op welke Wft (Wet Financieel Toezicht) gebieden wij je van dienst kunnen en mogen zijn namelijk:

Betaalrekeningen
Consumptief krediet
Deelnemingsrechten in beleggingsinstellingen (nationaal regime)
Elektronisch geld
Hypothecair krediet
Inkomen
Schadeverzekeringen particulieren
Schadeverzekeringen bedrijven
Spaarrekeningen
Vermogen

Hoe werken wij?
In de financiële marken zijn er veel aanbieders op het gebied van financiële producten en diensten.
Burovanhoof is ongebonden en kan dus objectief voor je als bemiddelaar optreden. Dit betekent, dat geen bank, geldverstrekker of verzekeringsmaatschappij een eigendomsbelang of zeggenschap heeft in onze onderneming. Wij hebben dus ook geen enkele contractuele verplichting ten opzichte van die geldverstrekker of verzekeringsmaatschappij.

Optimale service:
Om de kosten laag te houden en je toch optimaal van dienst te kunnen zijn hebben wij ervoor gekozen om onze (polis)administratie, schadebehandeling en inkoop uit te besteden aan Xenter. Xenter is de backoffice en serviceorganisatie die voor diverse hypotheek- en assurantie-intermediairs werkzaamheden uitvoert. Xenter kunt u dus tegenkomen op correspondentie en/of op polis bladen van verzekeringen. heb je schade of administratieve vragen, kun je ook rechtstreeks contact ( bij voorkeur mailen) met Xenter opnemen.

Service abonnement:
Niemand is verplicht een service abonnement af te sluiten want we kunnen ook afspreken dat we voor administratie- correspondentie werkzaamheden, sms, whatsapp en email verkeer en andere klant-service-werkzaamheden gewoon (zoals gebruikelijk is in alle andere branches) een uur-factuur opmaken.

  • Het service abonnement biedt je voordeel zoals:
    Full service : uitgangspunt is 1 uur voor alle service en werkzaamheden per jaar.
  • Elke 3 jaar een servicegesprek van 1 – 1,5 uur op kantoor, locatie of bij jou thuis ( we rekenen hiervoor geen km vergoeding en voorrijkosten)
  • Digitale kluis: Jouw financiële gegevens inzichtelijk (inlog via de website). Hierin heb je overzicht in alle polis bladen, hypotheek stukken, eigen administratie, facturen en adviessamenvattingen.
  • Vanaf de start van dit abonnement heb je jouw  administratie direct en overzichtelijk 24/7 bereikbaar, veilig in de “cloud” en altijd up to date.
  • Je kunt zelf stukken uploaden of per mail sturen zodat wij dit in uw kluis plaatsen.
  • Service buiten kantoortijden.
  • 10% korting op advies uurloon.
  • 10% korting op taxatierapport of technische keuring
  • Je kunt kiezen uit maand € 10,- of jaarlijkse betaling € 120,- via SEPA incasso.
    Wilt je geen gebruik maken van dit basis service abonnement dan leggen we dit vast.
     

Wat zijn voor je de kosten?
Over het algemeen werken wij met een vast tarief. Zo weet je vooraf precies waar je aan toe bent. Een andere vergoedingswijze is de vergoeding/ factuur per uur. Dit betekent dat ons kantoor bijhoudt hoeveel tijd wij besteden aan advies en overige werkzaamheden. Je krijgt dan een rekening voor de uren die wij voor je hebben gewerkt. Voorafgaand aan onze dienstverlening maken we afspraken over de wijze van facturering. Het uurloon met betrekking tot hypotheek advies en bemiddeling is vrij van btw wanneer er een intentie bestaat tot het afsluiten van een hypotheek.

Uurloon overzicht:
Administratie € 65,- 
Financieel advies en bemiddeling € 99,- vrij van btw (incl. service abonnement)
Financieel advies en bemiddeling € 109,- Vij van btw  (zonder abonnement).

We kunnen ook een vaste (Fixed fee) advies-bemiddelingprijs afspreken.
Deze kosten van onze diensten zijn terug te vinden in de 3 dienstverleningsdocumenten.
klik hier voor de dienstverleningsdocumenten (DVD).

Wij vragen ook iets van je:
Om jouw belangen op het gebied van financiële diensten optimaal te kunnen behartigen, hebben we ook een verzoek aan al onze klanten:

We vragen je of je ons volledige en juiste informatie wilt verstrekken.
Dat je de door ons aangeleverde informatie aandachtig doorneemt zodat je weet wat en waarom en onder welke voorwaarden we bepaalde producten hebben geadviseerd en dat je geïnformeerd bent met betrekking tot onze diensten en service.
Dat je stukken van de notaris ook zelf goed doorleest en controleert op eventuele fouten.
Alle wijzigingen aan ons doorgeeft die relevant kunnen zijn voor correct advies, bemiddeling en beheer.

Voorbeelden van wijzigingen zijn:
Geboorte
Overlijden
Verhuizing
Lange vakanties
Trouwen samenwonen
Wijziging partnerschap
Werk
Werkloos of arbeidsongeschiktheid
Salaris
Scheiding
Grote verbouwingen
Elders lopende verzekeringen
Vervroegd pensioen

Schadeverzekeringen:
In geval van schadeverzekeringen kunnen we de provisie in het product verwerken zoals je al jaren gewend bent. Wilt je liever een netto verzekeringsproduct en maandelijkse incassokosten in plaats van provisie dan maken we een maatwerk offerte voor je. De gemiddelde provisie op verzekeringen is 0-25%.

Betaling van verzekeringspremies of provisie loze verzekeringen gebeuren via een automatische incasso of acceptgiro per maand, kwartaal, halfjaar, of per jaar.
Je geeft zelf aan per verzekeringspolis hoe je wenst te betalen.
zodra de premies via Xenter worden betaald, is er direct aan de betalingsverplichting van de verzekeraar voldaan. De verzekeringsdekking blijft dus altijd ongewijzigd in stand. Bij geen betaling kan de verzekering/dekking worden opgeschort of zelfs worden beëindigd. Wij zullen een bericht sturen wanneer dit aan de orde is.

Beëindiging van de relatie: 
Wilt je onze relatie te beëindigen, geen probleem. We hanteren geen opzeggingstermijn of opzeg- kosten. Indien er verzekeringen zijn gesloten, kun je de verzekeringsmaatschappij(en) verzoeken de lopende verzekeringen over te dragen naar een andere tussenpersoon. Het staat ons trouwens ook vrij de relatie met onze klanten te beëindigen.

Klachtenbehandeling:
Stel: Je bent ondanks onze inspanningen ontevreden en overweegt een klacht in te dienen. Wij stellen het op prijs om jouw klacht eerst aan ons kantoor of backoffice kenbaar te maken. Wij zullen er vervolgens alles aan doen om deze klacht of ontevredenheid zo snel mogelijk te verhelpen. Indien wij er samen niet uitkomen, kunt je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) Postbus 93257 2509 AG Den Haag Telefoon: 070-3338999 www.kifid.nl

Handige links:
nhg.nl ( toets zelf je leencapaciteit met Nationale Hypotheek Garantie)
svn.nl (Starterslening info)
afm.nl (Autoriteit Financiële Markt)
kifid.nl (klachten instituut Financiële dienstverlening)
wijzeringeldzaken.nl (heel veel nuttige info over hypotheken en verzekeringen)
advieskeuze.nl (vergelijk en beoordeel adviseurs Consumentenbond)
vanatotzekerheid.nl (veel info over verzekeren)
berekenhet.nl (zelf rekenen met handige tools)
belastingdienst.nl (via je persoonlijke inlog-DiGiD belangrijke financiele gegevens ophalen ter voorbereiding van het adviesgesprek)
burovanhoof.nl