Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Dienstenwijzer burovanhoof-financieel zeker

Burovanhoof is als aangesloten Instelling verbonden aan de Centrale Organisatie Financieel Zeker in het kader van de Wft (Wet financieel toezicht) en als zodanig ingeschreven in het register van de AFM (www.afm.nl).
Dit houdt in dat alle adviezen op gebied van financiële producten en bemiddeling bij financiële producten door ons wordt uitgevoerd onder de deskundigsheidsverantwoordelijkheid van de Centrale Organisatie.

De Centrale Organisatie controleert daarvoor de inhoud van het advies voordat wij dit advies uitbrengen en ze bewaken de advieskwaliteit of deze voldoet aan de door de de klant gestelde wensen en wet- en regelgeving.  Ze verzorgen en controleren de (administratieve) bemiddeling van het door de klant aangevraagde financiële product. Voor iedere klant dus een extra zekerheid over de kwaliteit van het advies wat wij geven.

Dienstverlening:
Onze dienstverlening bestaat uit het adviseren en verlenen van nazorg inzake de onderstaande gebieden.
Tevens treden wij op als bemiddelaar voor het afsluiten van de financiële producten die wij u adviseren.

  • Hypotheken
  • Risico's afdekken zoals bijvoorbeeld een overlijdensrisicoverzekering of woonlastenverzekering bij werkloosheid en/of arbeidsongeschiktheid.
  • Vermogen of aanvullend pensioen opbouwen. Verzekeren van de kosten van uitvaart.
  • Schadeverzekeringen voor particulieren (inclusief zorgverzekeringen).
  • Schadeverzekeringen voor bedrijven.
  • Inkomensvoorzieningen en daaraan gerelateerde verzekeringen zoals bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid voor de ondernemer.
  • Verzuimverzekeringen
  • Geld lenen voor consumptieve doeleinden, bijvoorbeeld de aankoop van een auto of een nieuwe keuken

Ons kantoor en de centrale organisatie "Financieel Zeker" zijn adviesvrij en onafhankelijk d.w.z dat wij geen enkele contractuele verplichting hebben met banken, geldverstrekkers en/of verzekeringsmaatschappijen. Daarnaast is onze organisatie een volledig zelfstandige onderneming en werken wij voor eigen rekening en risico. Geen enkele bank, verzekeringsmaatschappij of andere aanbieder van financiële producten heeft een aandeel in ons bedrijf. Wij zijn dus geheel onafhankelijk.

Het belang van jou als (toekomstige) klant staat voorop.
Daarom verplichten wij ons zelf om:

  1. Duidelijkheid te geven over wat wij voor u doen,
  2. Wat je van ons krijgt
  3. Wat je daarvoor betaalt;
  4. Een objectieve analyse te maken van financiële instellingen waarbij gekeken wordt welke partij het best aansluit bij je wensen en mogelijkheden;
  5. Jou een persoonlijk advies te geven passend bij je wensen, mogelijkheden en situatie;
  6. Goede service en nazorg te bieden en je vragen op het gebied van financiële producten helder en zo snel mogelijk te beantwoorden.


Registratie en vergunning:
Middels de Centrale Organisatie zijn wij bij de volgende instellingen verplicht of vrijwillig aangemeld:
1. Autoriteit Financiële Markten (AFM) registratienr 12016626, www.afm.nl 
2. Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) registratienr 300012172,  www.kifid.nl.
Mocht je een klacht hebben over onze dienstverlening en wij komen er samen niet uit dan kun je je  wenden tot het Kenmerk: 43809-20201019142350-158062 pag. 1 van 7 KIFID, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.
3. Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Markel polisnummer 224064
4. Stichting Erkenningsregeling Hypotheekadviseurs (SEH): Ook zijn één of meerdere van onze adviseurs ingeschreven in het register van SEH, www.seh.nl

De Centrale Organisatie Financieel Zeker heeft een AFM-vergunning om te adviseren en bemiddelen in hypothecair krediet, levens- en inkomensverzekeringen, particuliere en zakelijke schadeverzekeringen,
consumptieve kredieten, spaarrekeningen, betaalrekeningen en elektronisch geld. Ook kan in voorkomende situaties de mogelijkheid van Spaarrekening Eigen Woning, Beleggingsrecht Eigen Woning, Lijfrentespaarrekening, Lijfrentebeleggingsrecht betrokken worden.


Wat doen wij voor u:
Ons kantoor adviseert en bemiddelt op de gebieden zoals genoemd hierboven. In het kader van deze financiële producten zullen wij u naar aanleiding van een inventarisatiegesprek adviseren en, indien je een gevolg wilt geven aan het advies, bemiddelen tussen jou en de betreffende aanbieder (bank en/of verzekeraar) van (een) financieel product. Hierbij zullen wij voor jou op zoek gaan naar de beste prijs kwaliteit verhouding.

De wijze waarop onze organisatie beloond wordt ( provisie verbod) :
Vanaf 1 januari 2013 is het verboden dat een bank of verzekeraar een provisie voldoet aan een tussenpersoon met uitzondering voor de financiële producten: schadeverzekeringen en consumptieve kredieten.
Bij onze organisatie heb je de keuze uit meerdere beloningsmogelijkheden. Je bepaalt (tijdens het inventarisatiegesprek) in overleg met ons welke beloningswijze je voorkeur heeft.

Je hebt onder meer de keuze uit: provisie (bij niet complexe producten zoals schadeverzekeringen en kredieten), vast tarief, uurtarief en/of abonnement.

Beheerst beloningsbeleid:
Binnen de centrale organisatie bestaat de beloning van medewerkers voor het grootste gedeelte uit een vast en marktconform salaris. Afhankelijk van hun functie en functioneren kunnen medewerkers daarnaast ook een
beperkte variabele beloning ontvangen. Het financieel advieskantoor dat is aangesloten, ontvangt de volledige vergoeding voor de geleverde diensten. Deze vergoeding wordt aangewend ter dekking van de bedrijfskosten van het financieel advieskantoor en voor zijn uiteindelijke arbeidsbeloning.

Van alle inkomsten draagt ieder bij Financieel Zeker aangesloten financieel advieskantoor een deel af aan de centrale organisatie ter dekking van
onder meer de werkzaamheden in kader van de adviescontrole en bemiddeling. Voor de gehele organisatie geldt dat het klantbelang te allen tijde voorop staat. Financieel Zeker ziet toe op integer en klantgericht handelen van de door bij Financieel Zeker aangesloten financieel advieskantoren en controleert ieder advies op passendheid.
Daarnaast zijn er nog een aantal andere maatregelen getroffen om te voorkomen dat de (financiële) belangen van de organisatie, haar medewerkers en de van de bij Financieel Zeker aangesloten financieel advieskantoren
prevaleren boven die van de klant. Financieel Zeker is van mening dat zij ook hiermee mogelijke negatieve effecten van variabele beloning en vrijheid in mate van tariefstelling verder beperkt en beheerst.

Wat vragen wij van jou?
Om je persoonlijke belangen op het gebied van financiële diensten optimaal te kunnen behartigen, vragen wij ook een aantal zaken aan jou.

  • Aangeven van je wensen en behoeften;
  • Juiste en volledige informatieverstrekking;
  • Aanleveren van relevante documenten;
  • Feedback op de kwaliteit van onze dienstverlening;
  • Commitment om samen met ons aan de slag te gaan;
  • Je bestudeert de informatie die u van ons ontvangt;
  • Je stelt ons vragen als iets voor jou onduidelijk is.

Uurloon overzicht:
Administratie werkzaamheden € 65,- ex.btw
Hypotheek advies en bemiddeling € 99,-  (incl. LIFE-EVENT abonnement)
Hypotheek advies en bemiddeling € 109,-  (zonder abonnement).
Financieel advies anders vdan hypotheken € 109,- ex btw

We kunnen ook een vaste (Fixed fee) advies-bemiddelingprijs afspreken.
Deze kosten van onze diensten zijn terug te vinden in de 3 dienstverleningsdocumenten.
klik hier voor de dienstverleningsdocumenten (DVD).

Klachtenbehandeling:
Stel: Je bent ondanks onze inspanningen ontevreden en overweegt een klacht in te dienen. Wij stellen het op prijs om jouw klacht eerst aan ons kantoor of backoffice kenbaar te maken. Wij zullen er vervolgens alles aan doen om deze klacht of ontevredenheid zo snel mogelijk te verhelpen. Indien wij er samen niet uitkomen, kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) Postbus 93257 2509 AG Den Haag Telefoon: 070-3338999 www.kifid.nl

Stationaire naam: BUROVANHOOF.NL (besparen hypotheken verzekeringen) - Financieel Zeker
Adres: Losbaan 27 5971 PA Grubbenvorst
Tel: 077 770 3363
E-mail: info@burovanhoof.nl
Registratie AFM: aangesloten instelling met vergunning nummer: 12016626
Registratie KvK: 64393372

Backoffice, adviescontrole, administratie, nazorg, telefonische bereikbaarheid en schadebehandeling:
Financieel Zeker
Postbus 2217 5500BE Veldhoven
Tel: 040 255 7272  
Schade melden e-mail: schadebehandeling@vooruaanhetwerk.nl

Handige links:
nhg.nl ( toets zelf je leencapaciteit met Nationale Hypotheek Garantie)
svn.nl (Starterslening info)
afm.nl (Autoriteit Financiële Markt)
kifid.nl (klachten instituut Financiële dienstverlening)
wijzeringeldzaken.nl (heel veel nuttige info over hypotheken en verzekeringen)
advieskeuze.nl (vergelijk en beoordeel adviseurs Consumentenbond)
vanatotzekerheid.nl (veel info over verzekeren)
berekenhet.nl (zelf rekenen met handige tools)
belastingdienst.nl (via je persoonlijke inlog-DiGiD belangrijke financiele gegevens ophalen ter voorbereiding van het adviesgesprek)
burovanhoof.nl